Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Банахевич Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Осадчук В. Вплив ширини зони пластичних деформацій на розподіл тривісних залишкових напружень у плиті з багатошаровим прямолінійним зварним швом [Електронний ресурс] / В. Осадчук, Ю. Банахевич, Л. Цимбалюк // Машинознавство. - 2008. - № 2. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/maz_2008_2_1
| 2. |
Банахевич Ю. Визначення залишкового ресурсу зварного з’єднання трубопроводу з поверхневою тріщиною [Електронний ресурс] / Ю. Банахевич, О. Андрейків, М. Кіт // Машинознавство. - 2009. - № 3. - С. 9-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/maz_2009_3_2
| 3. |
Банахевич Ю. Визначення періоду зародження втомних тріщин біля концентраторів напружень [Електронний ресурс] / Ю. Банахевич, А. Сакара // Машинознавство. - 2009. - № 5. - С. 31-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/maz_2009_5_5
| 4. |
Банахевич Ю. Визначення залишкового ресурсу труби балкового переходу газопроводу при вітровому навантаження [Електронний ресурс] / Ю. Банахевич // Машинознавство. - 2010. - № 1-2. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/maz_2010_1-2_7
| 5. |
Осадчук В. Математична модель розрахунково-експериментального визначення залишкових напружень у кільцевих зварних з’єднаннях труб на основі уточненої теорії оболонок [Електронний ресурс] / В. Осадчук, Ю. Пороховський, Ю. Банахевич // Машинознавство. - 2010. - № 3-4. - С. 13-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/maz_2010_3-4_3
| 6. |
Андрейків О. Є. Циклічна міцність тонкостінних елементів конструкцій з тріщинами [Електронний ресурс] / О. Є. Андрейків, Ю. В. Банахевич, М. Б. Кіт // Доповiдi Національної академії наук України. - 2009. - № 7. - С. 56-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnanu_2009_7_12 За допомогою розрахункової моделі зростання втомних тріщин у конструкційних матеріалах розроблено методику для побудови діаграм граничних напруг для пластини з тріщинами за циклічних навантажень. Вона поставлена в основу методу розрахунку циклічної міцності тонкостінних елементів конструкцій із тріщинами. Одержані розрахункові результати зіставлено з відомими в літературі експериментальними даними.
| 7. |
Банахевич Ю. В. Технологія ремонту опорних вузлів надземних ділянок трубопроводів великого діаметру [Електронний ресурс] / Ю. В. Банахевич, А. В. Драгілєв, А. О. Кичма // Методи та прилади контролю якості. - 2014. - № 2. - С. 127-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/metody_2014_2_18
| 8. |
Гарф Э. Ф. Оценка эффективности композитных бандажей для восстановления дефектных участков трубопроводов [Електронний ресурс] / Э. Ф. Гарф, В. А. Нехотящий, Р. И. Дмитриенко, Ю. В. Банахевич, А. В. Савенко, И. Н. Олейник // Автоматическая сварка. - 2011. - № 7. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/as_2011_7_10 Приведены результаты испытаний труб 720 <187> 10 и 530 <187> 8 мм с композитно-полимерными бандажами в участках с дефектами, имитирующими локальные коррозионные повреждения. Показана совместная работа бандажа и трубы при статических и циклических нагрузках, вызываемых внутренним давлением. Установлена эффективность усиления композитно-полимерными бандажами дефектных участков трубопроводов и отмечены особенности разрушения трубы с бандажом.
| 9. |
Банахевич Ю. В. Досвід ідентифікації виявлених дефектів внутрішньотрубною діагностикою в ДК "УКРТРАНСГАЗ" [Електронний ресурс] / Ю. В. Банахевич, Р. Ю. Банахевич // Техническая диагностика и неразрушающий контроль. - 2013. - № 2. - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TDNK_2013_2_8 Надзвичайно важливою складовою технічної діагностики магістральних газопроводів в ДК "Укртрансгаз" є внутрішньотрубне обстеження металу труби, діагностика. Основне завдання діагностики - визначення фактичного технічного стану газопроводу і обладнання, яке встановлене на ньому, з наступним ремонтом виявлених дефектів для забезпечення надійної роботи об'єкта. Несвоєчасне виконання діагностичних та ремонтних робіт веде до збільшення появи відмов та виникнення аварійних ситуацій. Описано випадок діагностування та визначення причин утворення поздовжніх тріщин на зовнішній поверхні труби. Показано важливість вчасного та правильного реагування на результати діагностики та описано досвід ДК "Укртрансгаз" в проведенні заходів з оптимізації процесів ремонту магістральних газопроводів шляхом чіткого встановлення строків як оцінки результатів внутрішньотрубної діагностики, так і формування планів з ремонту, визначення критеріїв вибору дефектів для ремонту, встановлення єдиного підходу до процесу, в тому числі і до технічної документації. Переймаючи прогресивний світовий досвід, ДК "Укртрансгаз" впроваджує в експлуатацію систему управління цілісністю трубопроводів, що базується на існуючій географічній інформаційній системі паспортизації і технічного моніторингу магістральних газопроводів та аналітичному програмно-апаратному комплексі, що розробляється.
| 10. |
Сакара А. О. Розрахункова модель докритичного росту корозійно-механічних тріщин у металевих пластинах [Електронний ресурс] / А. О. Сакара, Ю. В. Банахевич // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2010. - Т. 46, № 3. - С. 23-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2010_46_3_5 Побудовано розрахункову модель для визначення періоду докритичного росту корозійно-механічної тріщини в металевому матеріалі. В основу моделі покладено деформаційний підхід, а також основні положення механіки руйнування. Розглянуто випадок, коли середовище кисле, а під час його контакту з поверхнею металу протікає електрохімічна реакція з водневою деполяризацією. Зазначено, що матеріал руйнуватиметься під час реалізації таких двох основних механізмів: воднево-механічне руйнування і анодне розчинення металу. Тому швидкість поширення корозійно-механічної тріщини подано як суму двох складників: швидкості анодного розчинення матеріалу і швидкості його воднево-механічного руйнування. На базі цього, а також відомих у літературі результатів математичного опису електрохімічних реакцій і деяких положень механіки руйнування одержано рівняння для опису кінетики поширення корозійно-механічних тріщин. Це рівняння разом з початковими і кінцевими умовами і складає математичну модель для визначення періоду докритичного росту корозійно-механічних тріщин у металах. Коректність одержаних аналітичних результатів підтверджена відомими в літературі експериментальними даними.
| 11. |
Банахевич Ю. В. Діагностування напружено-деформованого стану багатошарових кільцевих зварних з’єднань трубопроводів [Електронний ресурс] / Ю. В. Банахевич, А. В. Драгілєв, А. О. Кичма // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2014. - Т. 50, № 2. - С. 54-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2014_50_2_9 В межах теорії оболонок побудовано математичну модель, що описує вісесиметричний напружено-деформований стан багатошарових кільцевих зварних з'єднань труб під дією локалізованих біля шва залишкових несумісних деформацій. Залишкові напруження визначали на основі розв'язку обернених задач теорії оболонок з власними напруженнями й експериментальної інформації, одержаної за методом спекл-інтерферометрії. Створено дослідницьке устаткування та програмне забезпечення, які надають змогу визначати та відтворювати залишкові напруження в зоні багатошарового зварного з'єднання. Наведено графічні залежності колових залишкових напружень від відстані до осі шва.
| 12. |
Никифорчин Г. М. Роль експлуатаційної деградації сталей магістральних газопроводів у втраті їх цілісності [Електронний ресурс] / Г. М. Никифорчин, Ю. В. Банахевич, А. Б. Мицик, В. В. Костів // Нафтогазова енергетика. - 2016. - № 2. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nge_2016_2_4 Розглянуто низку чинників можливого порушення цілісності магістральних газопроводів, зумовлених експлуатаційним окрихченням металу труби. Так, на прикладі непровару у кільцевому зварному шві експлуатованої впродовж 53 років труби показано, що створена ним концентрація на пружень ще недостатня для росту тріщини у матеріалі з вихідними властивостями. Однак тривала експлуатація призвела до різкого окрихчення сталі, що посилило її чутливість до концентрації напружень, і тому руйнування стало можливим. Інший важливий чинник полягає в істотному зниженні опору корозійно-механічному руйнуванню. Необхідно враховувати агресивну роль водню, джерелом якого слугують електрохімічні реакції з робочими середовищами металу і зовнішньої, і внутрішньої поверхонь труби. Наголошено на можливості наводнювання стінки труби через корозійно-наводнювальну здатність транспортованого газу. Розглянуто корозійно-механічне руйнування зварних з'єднань, у тому числі кільцевих, яке, враховуючи низький рівень осьових напружень у трубі, можливе лише за інтенсивної експлуатаційної деградації металу. В наведених прикладах найнижчим опором руйнуванню володіє зона термічного впливу. Порушення цілісності труб може бути спричинене також макророзшаруванням всередині стінки. Визначальна роль у такому руйнуванні належить наводнюванню металу з боку внутрішньої поверхні труби через конденсацію на ній вологи.
|
|
|